Wednesday 16 February 2022

2000-06-30 - St. Etienne - Roskilde Festival, DK

St. Etienne- Roskilde Festival, DK - 2000-06-30
[FM radio recording]

Source -> fm radio -> ?? -> hd -> wav -> flac

01. Kinda Filthy (fades in)
02. Lose That Girl
03. Nothing Can Stop Us
04. Heart Failed
05. Boy Is Crying
06. Only Love Can Break Your Heart
07. People Get Real
08. Sylvie
09. Like A Motorway
10. How We Used To Live
11. You're in a Bad Way

Mp3 version - https://mega.nz/file/o10gwZyC#sXaXeqcHGbMB_0VCfdR0NqUVVcYwYja9HfAew5OuVJs

2 comments:

  1. Tak for Roxy - dem er der ikke mange nye optagelser med!
    Jeg har en Filefactory konto som jeg kan poste lossless filer på, hvis det har nogen interesse? Den eksisterende løsning med variabel bitrate mp3 filer huer mig ikke! Og jeg tænker at mange andre musikelskere har samme problem?
    Men det kræver selvfølgelig at du kan stille filerne til rådighed for upload, så burde jeg kunne klare resten. Hvis det har nogen interesse kan du kontakte mig pr. mail, som jeg dog ikke lige vil poste her så alle kan se den :-) Hvis det har nogen interesse kan du kommentere på denneher, så må vi finde en måde at kommunikere på.

    ReplyDelete