Monday 1 December 2014

2014-11-28 - Peter H. Olesen & Mads Mouritz & Kristoffer Munck Mortensen - Valby Karens Minde, DK









 



Peter H. Olesen, Mads Mouritz & Kristoffer Munck Mortensen - Copenhagen Valby Karens Minde, DK - 2014-11-28
[audience recording]

Source: ca11->sony pcm-m10
Transfer: sony pcm-m10->hd->cep->cdwav->mp3


01. Intro
02. Vågnede en Morgen (Mellemblond)
03. Alting var smukkere (Mouritz & Hørslev)
04. Jeg drømte jeg var et godt menneske (Olesen Olesen)
05. Et Øje (Mellemblond)
06. Godmorgen Kynisme (De Efterladte)
07. Put dig med Mig (Mads Mouritz & Hælerne)
08. Til Ilden (Ny Mellemblond)
09. Der er en Sten i Min Sko
10. Mit Alibi (Mads Mouritz & Hælerne)
---
11. Hun forstår ikke digte siger hun og slet ikke digterne (Peter H. Olesen) *
12. Den sidste dag og den første (Mads Mouritz & Hælerne)
13. Hvor Alting Hører op (Olesen Olesen)
14. Der er ingen som Dig og Mig (Peter H. Olesen) *
15. Elegant (Ny Mellemblond)
16. Blues & Salmer (Mads Mouritz & Hælerne)
17. Nedenom og Hjem (De Efterladte)
18. Regner Ind (Mellemblond)
19. Jo mere Jeg blir din (Mouritz & Hørslev)
20. Er du Blevet Væk (Ny)
21. Sangen Selv (De Efterladte)
---
22. Jeg kan høre gøgen kukke (Peter H. Olesen) *
23. I morgen Nat
24. Set gennem en voksende rus (Olesen Olesen)
25. Ovenpå i Øjeblikket


* Digt oplæsning

Mp3 version - https://mega.nz/#!jxFSlRZa!vEEhj4GJxBGyLP7rTPwcT1zDl7wpbAT4Gl0ierbKR8E

No comments:

Post a Comment